رویدادها آرشیو خبر ها
اینجا همیشه خانه من بوده

اینجا همیشه خانه من بوده

مارتین کاسرس امروز رسما بازیکن یوونتوس شد، عنوانی که پیش از این نیز تجریه آن را داشت. او پس از رسمی شدن انتقال اش در اظهار نظری تاکید کرد که یووه، همیشه خانه او بوده و هست.

 

خیلی خوشحالم که بار دیگر در این باشگاه هستم وحضور در اتمسفر باشگاه یووه را حس می کنم. اینجا همیشه خانه من بوده، زمانی که پیشنهاد و امکان این حضور را دریافتم بی درنگ یاد خاطراتی که اینجا داشتم افتادم، این پیراهن همیشه در قلب من جا داشته و برای بار دوم و یا سوم نیست، این پیراهن همیشگی من است. هر بار که پیراهن یووه را برای نخستین بار بر تن کردم موفق بودم، اولین بار برابر لاتزیو در فصل 2009 و بار دوم برابر میلان در فصل 2012، گل های مهمی بودند و امیدوارم که این بار هم به همین روش حضورم را جشن بگیرم.

 

رونالدو

 

در خصوص او و حرفه ای گری او زیاد نمی توان صحبت کرد، او همواره در حال نمایش و ارائه بهترین است، در فوتبال ایتالیا نیز روش خود را ادامه می دهد و بسیار خوب با این فوتبال اشنا شده. در خط دفاع در تمام پست ها بازی کردم، مهم این است که مستر چه نظری داشته باشد؛ من می توانم به تیم کمک کنم و نهایت تلاش ام برای یووه انجام می دهم و می کوشم هر روز بهتر و اماده تر باشم و نشان دهم همان بازیکنی هستم که از اینجا رفته بودم و اماده هستم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: